Vážený zákazník, radi by sme Vás informovali, že od 27. 6. 2022 do 1. 7. 2022 bude telefonický zákaznícky servis nedostupný. Ďakujeme za pochopenie.

Nová kolekcia mikín!

Ako tovar vrátiť?

reclaim icon

Vyplňte náš online vratný formulár

Alebo formulár, ktorý Vám bol dodaný v balíku spolu s tovarom. Následne tovar zabaľte a vyberte si jeden zo spôsobov podaja zásielky.

1.

Reklamačný asistent Packeta

Na balík nalepte štítok, ktorý bol súčasťou emailu o odoslaní Vašej zásielky. Ak nemáte možnosť vytlačiť si štítok doma, môžete prísť priamo na pobočku Packeta (poznáte ako Zásielkovňa) , kde Vám ho radi vytlačia. Následne je potrebné štítok nalepiť na balík s vráteným tovarom a odovzdať ho (najbližšie pobočky vo vašom bydlisku nájdete TU). Vrátenie cez službu Packeta je ZADARMO. 

Packeta

other
2.

Zaslanie tovaru priamo do nášho skladu

Tovar môžete odoslať priamo na adresu nášho skladu na Slovensku či už prostredníctvom Slovenskej pošty alebo akejkoľvek kuriérskej prepravnej spoločnosti. Pre túto možnosť zaslania tovaru sa nevzťahuje vrátenie zadarmo. Adresa na vrátenie je:

V a E, s.r.o
Karpatská 2260/21
Svidník, 089 01
Slovensko.